Využijte slevu 40% na látkové roletky s kódem "VYPRODEJ40".

{{ cart.quantity }}

Platební a dodací podmínky

ZPŮSOBY PLATBY

1.Platba bankovním převodem

Při tomto způsobu platby Vám po dokončení objednávky přijde potvrzující e-mail s přiloženou zálohovou fakturou pro bankovní převod na náš účet.
Po připsání částky na náš účet zadáváme zboží do výroby a Vy obdržíte potvrzující e-mail s konečnou fakturou a odečtením zálohové platby, k úhradě tedy již 0,- Kč.

 

2. Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.



Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

 

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

ZPŮSOBY DOPRAVY

1. Dopravní společnosti PPL a TOPTRANS

Výše ceny dopravy je ovlivněna typem výrobku a celkovými rozměry Vámi objednaného výrobku.

Doprava zdarma bude poskytnuta, pokud výše objednávky přesáhne hodnotu 3000 Kč včetně DPH.

 

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Obecné podmínky dodání zboží řeší Všeobecné obchodní podmínky, odstavec III. Dodání zboží.
Poznámka: u jednotlivého druhu zboží uvádíme dobu dodání v pracovních dnech.

 

 

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

V případě poškození při dopravě, chybějících komponentů, poruchy, chyby, sebepoškozování zboží, vadě na výrobku nás prosím kontaktujte e-mailem eshop@rollshop.cz, kde napište prosím:

  • číslo objednávky,
  • přesný název zboží (podle názbu ve faktuře),
  • stručný popis závady výrobku, fotodokumentace či video,
  • Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, e-mail a telefonní číslo.

O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitějších případech v průběhu následujících 7 pracovních dní. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku technikem, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
V nejbližší možné době Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat s návrhem řešení reklamace.

 

DOPORUČENÍ

  • V případě, že spediční firma dodá zjevně poškozený balík a máte podezření na poškození zboží, balík nepřebírejte a nechte kurýra zboží vrátit odesílateli, reklamaci nám prosím pošlete e-mailem na eshop@rollshop.cz a napište číslo objednávky, kterou reklamujete.
  • V případě, že balík převezmete a poté teprve zjistíte poškození zboží, nafoťte nám prosím poškozené zboží a také balík, ve kterém zboží přišlo a poté nám pošlete e-mailem na eshop@rollshop.cz a napište číslo objednávky, kterou reklamujete.